Usikker på, hvilken størrelse du skal vælge, når du køber Birkenstock-sko? Mange ender med at bytte deres online købte sneakers på grund af forkerte størrelser. Men fortvivl ikke! Vi har lavet en praktisk guide til Birkenstock-størrelser, som kan hjælpe dig med at finde den perfekte pasform.
Sådan måler du din fod
1. Stå med begge dine fødder op af en væg.
2. Placer en genstand, hvor din længste tå slutter. Det nemmeste at bruge, som de fleste også har i hjemmet, er en bog, et magasin eller lignede.
3. Træd væk og mål den afstand, som er mellem væggen og din valgte genstand (bog eller lignende)
4. Så har du det antal centimeter, dine fødder måler. Nu kan du bruge tabellen til at se, hvilken størrelse der matcher dit indvendige mål i cm.
5. Hvis dit mål er mellem to forskellige størrelser, så gå altid en størrelse op.
Det er vigtigt at være opmærksom på to nøglepunkter:
For det første, hvis dine mål falder mellem to størrelser, anbefaler vi at gå en størrelse op. Dette kan bidrage til at undgå ubehag og sikre en bedre pasform.
For det andet, sørg for at have en smule ekstra plads i dine sneakers, så dine fødder har mulighed for at ånde og bevæge sig frit. Dette kan bidrage til at forhindre ubehag og irritation.
Ved at følge disse enkle trin kan du øge dine chancer for at finde den perfekte størrelse sneakers, der passer til dine behov og sikrer maksimal komfort hele dagen.
Find hjælp til din ordre, eller andet. Du kan finde alle svar her.
Hvor finder jeg mit ordrenummer?
Du finder ordrenummeret øverst på din ordrebekræftelse, som vi har tilsendt kort efter, du lagde din bestilling hos os. Ordrenummeret har følgende format: #12345
Kan jeg annullere eller ændre min ordre?
Hvis du ønsker at annullere eller ændre din ordre, skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Da vi bestræber os på at behandle og afsende ordrer hurtigt, er det vigtigt at handle hurtigt, hvis du vil foretage ændringer.
Kan jeg ændre størrelse i min ordre?
Ja, det kan du godt, så længe varen ikke er afsendt fra vores lager.
Hvis prisen på varen, du vil ændre til, er højere, vil vi sende dig en mail med et link, hvor du kan indbetale det resterende beløb. Hvis prisen er lavere, trækker vi kun beløbet, den nye vare koster.
For at ændre hele eller en del af din ordre skal du kontakte os via kontaktformularen i bunden af siden.
Kan jeg ombytte min ordre?
Nej. Vi tilbyder ikke at ombytte din ordre. Vi anbefaler, at du sender din vare retur og lægger en bestilling på ny. På den måde sikrer vi, at der ikke sker nogle fejl, samtidig med at du slipper for at udfylde en lang ombytningsblanket - Det kalder vi en win-win situation!
Kan jeg annullere min ordre eller dele af den?
Ja, det kan du godt, så længe ordren ikke er afsendt fra vores lager.
For at annullere hele eller en del af din ordre skal du kontakte os her.
Du har 14 dages returret på alle produkter hos Karma Sneaks.
Hvor lang tid går der før jeg får min penge tilbage fra min returnering?
Vi refunderer beløbet så snart vi har modtaget returpakken på vores fysiske lager, derefter tager det banken 1-10 hverdage før de er tilgængelig på din konto.
Hvordan meddeler jeg en reklamation?
Du skal kontakte os via vores kontaktformular i bunden af siden.
For at vi kan lave en vurdering af sagen skal du venligst sende følgende i mailen til os:
- Grundig forklaring på problemet, og hvordan det er opstået
- Tydelige billeder af årsagen til reklamationen. Hellere for mange end for lidt
- Dit ordrenummer
Når vi har modtaget ovenstående informationer, vil vi lave en vurdering af sagen.
Hvor lang er leveringstiden?
Leveringstiden afhænger af, om varen er en lagervare eller en bestillingsvare
Lagervarer: Hvis varen er på lager, vil leveringstiden normalt være 1-3 dage. Du vil modtage din ordre hurtigt.
Bestillingsvarer: Hvis varen er en bestillingsvare, kan leveringstiden være længere, typisk 5-10 hverdage. Bestillingsvarer kan tage ekstra tid at få leveret, Det skyldes, at vi ikke har varen på vores fysiske lager i Sdr. Bjert, og derfor først skal have varen hjem fra vores samarbejdspartnere. Når din ordre er afsendt, vil du modtage en email med sporingsoplysninger, så du kan følge din pakkes rejse til dig.
Du kan se, hvor lang leveringstiden er ved at vælge din størrelse inde på produktsiden.
Hvilke fragtfirmaer sender i med?
Vi sender alle pakker med GLS, PostNord & Dao. Det er valgfrit, og i kan altid selv vælge hvilket fragtfirma i skal have jeres pakke leveret med. Det kan i vælge, når i er i betalingsvinduet.
Du har mulighed for at få leveret til pakkeshop eller privat adresse.
Hvordan kan jeg følge leveringen af min pakke?
Du vil altid modtage tracking på din mail, med et trackingnummer og link.
Vær opmærksom på, at du først kan tracke din ordre, når den er afsendt fra vores kontor. Har du bestilt en ordre med længere leveringstid, vil du derfor ikke kunne følge pakken, før den er afsendt fra os.
Hvad koster levering?
Fragtpriser:
Dao/GLS/PostNord Pakkeshop: kr. 39,00 Dao/GLS/PostNord Hjemmelevering: kr. 59,00
Fri fragt til Pakkeshop ved køb over kr. 2000,00
Mail til os
Du kan skrive til os på: kontakt@karmasneaks.dk, åbningstiderne finder du nedenunder.
SØN-TOR: 8:00-21:00
FRE-LØR: 12:00-22:00
Vi stræber os efter at svare din mail, samme dag.
Kontakt os
Send venligst så mange oplysninger (ordrenummer, spørgsmål osv.) som muligt fra start, så vi hurtigst muligt kan betjene dig.
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse indenfor 24 timer.